GEGGA

Nu, äntligen.

Internet, teknik,  modernligheter. uuuhh, Jag blir så förbittrad och gråtfärdig när det inte går som jag vill.

Alltid är det något som är fel, och "sidan kan inte visas" har alldeles för många gånger speglats i mina ögon!

Nu har jag försökt ge mig in här i dennna internetska hemska värld för att skriva av mig, i alldeles för många outhärdliga minuter, men Nähäpp, anslutning misslyckad, fel lösenord, Blablabla.  Men nu, så, äntligen. Nu får jag skriva så det brinner innan gud kastar en blixt i mitt kontakt uttag och utvecklar min ilska ytterligare.

Teknik..Usch


DESSUTOM,
Min vackra trogna nya laptop och själsfrände, Vad händer med dessa epedemier kring tekniken? Trots att den är relativt ny så har Jag redan lyckats hamna på lagnings sjukhuset med min älskade. JA men såklart, det var ju en liten tråd där inuti som hade blivit felsydd och så råkade en bit av mig själv försvinna i dess omprogramering.

Mitt liv  vilar här invävt i dess kretskort , Och hur glad blir man när ens eget liv låter som en gräsklippare som kört fast i en grusgång? NEJ, icke så  väldigt nöjd.

Snubben på Elgiganten var ju iofs en hygglig grabb som lyckades rädda min fyrkantiga vän från dess undergång.
Men nu har det hänt igen. Vad är felet liksom.

Jag orkar faktiskt inte ta med min kära på en raid genom torp på ännu en inlämning. Det är ju ganska läskigt att sova på sjukhus. men mest för min egen skull så vill jag inte sova ensam utan min älskade som sjunger så fint för mig.

Min pappa säger att sjukhus är onödigt och att man nog läker bäst utan massa äckliga mediciner och framställda preparat. Jag tror vilt på hans teori och slipper därmed trängas vid fel benämnings disken på Elgiganten.. UUUH.



Idag Har jag förövrigt fördrivit tiden där man tjänar cash på köp villiga människor . Underbart.
Har sluppit elaka returer och krångliga ean codes. dagen har liksom bara flutit genom mina fingrar i form av pip pip. siffror, jeans och jackor.

Man möter så många olika sorter av mänskligheter när man står där och viker tröjjor. Idag har det lyckligtvis bara kommit trevliga och käcka individer på visit. Tack!


Nu så, Back to buisness....svenska tal och min efterlängtade bok recension väntar.. Det är bara att hålla ut. Inte många dagar kvar i den fördömda byggnaden nu.
Har förresten hittat en klänning till den stora dagen som finns på bild här uppe.
Bal blåsan blir ett hack på kontot nästa vecka i göteborg. vad lyckligt lottad man är att man blev tilldelad en mor å en far som hjälper till i sådana nödsituationer! om jag inte hittar något passande där nere i storstaden så får även denna vara bli beställd från detta äckliga internet place.

FRID OCH LYCKA Välsigna all världens TEKNIK.

tack å hej !

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0