Hola amigos

Igår var Hanna ( vår kära nya medarbetare ) här hos mig å tog några glas. senare blev det en snabb utgång, som inte varade längre än nån timme. Riktigt seg kväll. .. Occch,,,

i dag skulle jag upp klockan sex, så gjorde nog bäst i att gå hem i tid trots allt, även om jag itne lycakdes somna förrän runt tre, fyra ändå. Goosch jag är helt slut...

har vart på besök i stor staden Göteborg hela dagen med klassen idag. Började på ballet akademien för att sitta i tre timmar och kolla på när dom hoppade runt å svettades där på lektionerna... sådär lagom kul, men lite lite roligare än att vara i skolan var det ju faksikt.

Sedan fick vi en guidad tur på operan av en nisse som luktade svett -. han var rolig.

senare återvände vi till ballet akademien och fick se en fin föreställning av treoernas slut produktion. Det var inte mindre svettigt här, snarare tvärtom. men de var grymma och en skön timme att vila ögonen..

Mindre kul när vi skulle åka hem och Ida upptäcker att bilnycklarna är som bortblåsta.
Lyckligsvis stod bilen fortfarande kvar... och boven i dramat var ju Paula och Frida...Deras lycka var det nog inte många som delade. allra minst Ida...

hahah...

Men hem kom vi tillslut efter..äntligen. nu är det inte mcyket annat än sängen som gäller. krama telefonen som min enda vän i mörkret. buuhuh
 tröttheten smyger här och mina ögon känns som sopsäckar fulla med grus.. så goood night folks, nu ska jag sova och i morgon blir jag sjuk över dagen... ännu mer underbart..I helgen blir det hard work work tillsammans med Hanna! 

SOV

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0