time for changing

Haj haj haj

Ja, vad gör man om dagarna egentligen?

Tiden bara flyter i väg.. ungefär som en tjock äcklig gegga som man försöker suga upp ur ett sugrör som är alldeles för smalt och har hål över allt. det kommer bara luft. och ibland sugs det med lite avfall från geggan på botten av glaset. USCH..

fast nu lät jag faktiskt väldigt negativ (och ja, ibland får man tillåta sig att vara pessimistisk) men i morgon blir vi positiva igen. för då ska min saknad mättas och jag blir liksom hel någonstans i oändligheten. mmmmmmmm 


förut när jag satt här, precis som jag gör nu, och stirrar in i en skärm som lyser. så fick jag sådana konstiga filosofiska tankar.  hur kan egentligen jag som sitter här i en dunkel lägenhet få kontakt med andra individer, som är flera km, mil å tidzoner härifrån, bara genom att trycka på några knappar som sitter fast i en tunn liten låda. det blev så djupt å konstigt. tfn, fax, dator , osv. fan. det blev för invecklat. då fanns det bara kablar , knappar, siffor, texter, kontakter å åter teknik i min hjärna. så jag kopplade loss och tog en spring tur .
Äntligen! mm det var behövligt å skönt och rensade bort lite skräp som fastnat inom mig.
Bortom astmaanfall, ont i magen, slem och snot, så var Det så mörkt och tyst och för en gångs skull vackert i vår lilla stad.  lite harmoniskt på något sätt.

en kopp med Yerbas godaste havtorns te och en aloe vera ansiktsmask som luktar thailand får avsluta min kväll. Nu blir det godaste sängen och en film som jag somnade ifrån igår kväll.

Good night folks . 

fin låt .. mmmm sooooooov

She never slows down
She doesn't know why but she knows that when
She's all alone
Feels like its all
Coming down

She won't turn around
The shadows are long and she fears if she cries
That first tear
The tears will not stop
Raining down

So stand in the rain
Stand your ground
Stand up when its all crashing down
You stand through the pain
You won't drown
And one day what's lost can be found
You stand in the rain

She won't make a sound
Alone in this fight with herself
And the fears
Whispering
If she stands
She'll fall down

She wants to be found
The only way out is through everything
She's running from
Wants to give up
And lie down 


Shoot baby!
Postat av: Filippa

ooh visste inte att du hade börjat blogga ;)
du får läsa min med, ska vi syns på tisdag eller ?

2008-04-17 @ 15:11:21
URL: http://f900212.blogg.se

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0