god kväll

eftersom der är brist på arbetskraft både hos oss och på bikbok för tillfället. (  alla är i grekland typ ) så hoppade jag in hos grannarna på bikbok några timmar idag.. i morgon blir det carlings igen. å även lördag...

nästa vecka ska jag till junkyard å träffa han där å tjöta lite å se om det kanske är något trevligt att ha :) hoppas de!

 kollade även på en bil idag, får se om min kära pappa har lust att lägga några slantar i min investering..hoppas hoppas!!

min lägenhet är en stor röra som vanligt. å ingen orkar städa. som vanligt.

sov dags nu. ska upp å hämta mammas bil i morgon. Tidigt.............hej hej hej


Shoot baby!
Postat av: Klart att du fattar vem jag är!

hej kära syster! behöver du städhjälp? om du kan klara dig några dagar till så kan jag hjälpa dig på söndag kväll eller måndag. i stället för pengar kan du erbjuda mig en sovplats någon dag nästa vecka! pusspuss

2008-08-29 @ 08:35:59
URL: http://mimmi92.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0