jobbsss

nu så,  jag var verkligen fruktansvärt , hysteriskt trött i morse, så någon morgon runda blev det inte på tal om... istället snoozade jag till ca en halvtimme innan min buss går.. men se så snabb jag var, .. skönjer sig med lite make up och dra på ett par slitna jeans. ready to go..  jag hann till å med mixa ihop en liten sallad till lunchen i dag.. å ändå hade jag tid över.. shit, nu fördriver jag mina sista minuter här ...

slutar fem idag. Gött ! vad ska man hitta på sen tro. fredag idag ju. . måste till banken å  växla pengar, men de har väl inte öppet på lördagar tror jag.. å idag stänger de väl fem? yeh..


så här kul har jag och Frida på jobbet  när det är fint väder och inte en själ vågar sig in på torpeeett., hoppas det blir lika skööjj idag...












HAve  a nice DAY

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0