natten

PLÖTSLIGT! så det ringde så högt i mina öron.. vad händer? brinner det eller vad är det frågan om...? 
först då förstod jag att jag visst hade somnat, . det var bäcksvart ute och bredvid mig ligger min lilla tfn å gör konstiga ljud ifrån sig. aaaaaaaaa nor står det på displayen å visst var det skönt att vakna av hans röst ..
klockan är 00.00 och jag orkar inte vara vaken längre.. hur ska jag fördriva tiden här hemma i ungefär två timmar.. kanske sy  lite , lösa sudoku eller korsord , åka till shell å köpa nått , eller ligga här å antagligen somna igen.. nääää då kommer jag aldig vakna igen... har ingen bra film heller... skit.

det var iaf väldigt skönt att stå i duchen ett tag och bli varm ..

jag är trött.



Jobb i morrn ...  sen ledig i tre dagar. GÖTT! !

hungrig också. ...


fick en go löning som infinner sig på kontot på måndag !

åå kissenödig...   ..


Hyra, internet , nya shooes (NICE) , å en massa new stuff från jobbet m .m kommer göra gula ost hål i mina tillgångar.. (förresten så kan väl inte hål vara gula och gjorda av ost...? , konstig tanke... )
sen sätter vi undan en del också. så att jag har råd med vår tripp seennn.....


borde sova lite egentligen, så att jobbet blir roligare i morgon... kommer antagligen inte bli mycket sömn i natt är jag rädd för. måste ta igen en månads disskussioner , kärlek, kramar , pussar , å sällskap.. men inte mig emot. en trött dag på jobbet är värd att offra! jobbar ändå bara fyra timmar .yeahhh....


en trött filosofisk å omättlig sida börjar växa fram å ta form inom mig,,,snart börjar jag antagligen disskutera något absolut onödigt och meningslöst .. så vi sätter en PUNKT här .


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0