RAbarber

' Enligt moderna astronomer så är rymden ändlig.
Det är en väldigt trösterik tanke, i synnerhet för människor
som aldrig kan komma ihåg var de har lagt sina saker '




Heyy god natt eller något i den stilen. det känns liksom ganska sent  nu, snart, nu.
eller klockan är egentligen bara ca 23.44. eller bara egentligen? det är ju iaf svööörtt ute,
å stjärnor. så sent är det nog I allafall. fast sent här, är ju tidigt någon annan stans på planeten.

ää skönt för dom som vaknar nu iallafall. som har satt en irriterande väckarklocka
som ringer i öronen så man vaknar helt förskräckt,
å sen inser att man bara hade glömt kvar alarmet från dagen innan.
och att man faktiskt var ledig idag . å nu uuu får man somna OM IGEN!!

det tänker jag på nu.
det vore verkligen skönt.
tror det är min uttröttade (många ttttttnn , testa å säg uttrtöttade (eller skriv det)
det känns som om man stammar, kul känsla). iaf, jag tror det är min UTTRÖTTADE degklump ,
 dvs , min grötiga hjärna som försöker tala om för mig att, NU LISA; nu ska vi sova..
fast på något sätt så har nervsystemet kopplats bort av små blod pluppaar som åker beg å dalbana ,
så mina armar, ben å övrigt skinn å kött, vill inte lyda professorn där uppe.

men vad håller jag på med.
sluta skriv då.
går inte.
joho.
nähä
jooe
näääee
äähähähä sov då
okej
hejdå

...
.
.
..
kan inte.

jo

godnatt. elelr så


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0