workout

har varit hos lisa ute i munkedal sen igår..  lisa förlorade sitt körkort, (som sedan upphittades i toalettstolen i parken ) , blää.. björn rosenström stod på scenen denna kväll. . (haha) och inte för att jag direkt är något hängivet fan , så var det ändå ganska instressant att se mannen som gav fula ord en mening.. höhö... han var dessutom ingen illaluktande gammal gråhårig småfet gubbe som jag hade trott, utan en blond , välbyggd ganska handsome man.  eller aah...han är ju ändå kult här ute i bushen , så det är okej.

idag var jag med henne på gymmet hela dagen där hon jobbar . .
testade en sån där vibrations platta i tio minuter som tydligen motsvarar en timmes hårdträning på gymmet.
det var sjukt jobbigt men kanske ännu hårdare att inse att mina muskler har dissat mig totalt. i veckan ska jag fixa nytt gymkort å börja träna igen. fan va skönt.

åter hemma hos familjen. det är så ensamt i stan när inte andreas är hemma...
fick reda på förut att han stannar i norge ända tills nästa lördagg....
en hel månad blir det då. fyra veckor. massa dagar å oändligt många minuter utan honom!


staaaaay tune be right back

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0