yeahh Finally

Idag ,eller i natt, kommer äntligen andreas hem från norge! ska hämta honom vid två i natt ute på torp när bussen kommer! kommer bli den bästa natten på en låååång månad....

lite förvirrad  är jag nu.
igår provjobbade jag på cactuz , vilket var helt okej och mycket trevliga männniskor ..
sen så ska jonas sluta hos oss på carlings (tyvärr) så jag har fått en massa tider där, vilket är kul eftersom jag trivs så bra! DEssutom fick jag mail från Junkyard nu precis, och de erbjöd om en heltidstjänst ... dessvärre ligger det ju i thn , å det kan ju bli en bit att åka i längden... men det finns en ledig lägenhet bredvid nathalie så kanske tar den isåfall?? vad ska jag hitta på... hade varit kul om man kunde mixa ihop allting å jobba överallt ... men tiden räcker inte ritkigt tilll juuu.......... livet är för kort!!! 
vilka problem jag har ha ha ha....

nu ska jag raka benen duscha å göra mig lite mänsklig igen efter en ensam äcklig månad utan någon bredvid mig om nätterna!! 


julia har grönt hår

hej svej

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0