gudd'ay

På Onsdagsmorgonar är det vanligtvis ganska enkelt att stiga ur sängen. Det är tredje dagen på veckan, och bara två dagar kvar till helg. idag kan man börja fråga människor vad de ska göra i helgen, man kan börja planera vad man själv ska hitta på, köpa lite nya kläder? inhandla alkohol... osv... vi kommer på bättre tankar helt enkelt!

så därför är det inte så konstigt om jag är på alldeles utmärkt bra humör just idag =)
ser fram emot helgen, som kommer bli grym (förhoppningsvis!)

nu ska jag fortsätta med mitt skosnörsknytande... är väl sådär halvkul..men det duger..


har förresten köpt ett par nya pumps som jag håller på och går in ... tänkte ha dom på lördag, fast  det verkar som att jag redan fått en äcklig blåsa så vi får väl se hur detta slutar... nu fortsätter jag att glida runt i mina tofflor istället... mmm..

ses


Shoot baby!
Postat av: Lisa

hej lisa! =) allt bra med dig? skulle vilja be dig om en lite tjänst .. är nämnligen så att jag lämnat in mitt cv på carlings och sökt jobb så jag tänkte om du kanske skulle vilja rekomendera mig, säga att jag är jääävligt bra & duktig , osv ;) haha. pussåkram ha det fint!

2008-12-17 @ 15:59:27
URL: http://lisalaarsson.blogg.se/
Postat av: Linda

hej svej lisa fisa :D tänkte be dig om en liten tjänst. Har du lust att länka till http://www.nogg.se/perstrada. Det handlar om termosmuggen jag snackade om :D den har kommit nu! PUUUUUSSS

2008-12-17 @ 18:45:27

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0