heeeeeeeeeej

jag vill SKRIIIIKA så glad jag är!!
jag vet itne varför?? men samtidigt som jag är as trött och hungrig som ett as, så är det någon sorts lycka som brinner i mig, och jag ska nog itne fråga varför, utan bara njuta av att den finns där.

jag slutar jobba om sex minter,.
den här dagen har varit långsam ....
jag och linnéa var och köpte tyg förut¨på lunchen, så nu blir det syjunta hos mig hela natten lång...
ni som vill är välkomna att delta med eget handarbete....
det kan avra allt från bokmärkes sortering till att laga cykeldäck.
jag lovar att bjuda på fika som inehåller mycket koffein och kalorier.
frestande? m,mmmm joina mig

Torsdag.... nedräkningen börjar nu då... julafton om... SEX dagar....

jag har slagit in en skitstor julklapp till nathalie idag iaf.
den är jättefin, och kanske ska ni få se en bild på den någon dag.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0