Hej människor.

Idag är det fredags dags. Detta firar vi med att sitta vid nathalies rektangulära bord och titta på Andre när han pratar med sig själv. Vi övriga chillar i soffan med massa gött som tyvärr redan är slut. ska vi ta en tur till altanen? Ja.

se you later.


hej igen. jag orkar inte resa mig. jag känner mig lite besviken på att ingen ringer mig. BUHU.
Jag hoppas som vanligt på att hon i filmen ska överleva och slippa alla äckliga män som bara vill ha ALLT.

de suger åt sig ALL enerig och får en att svettas och bli nervösa. De får oss även att vilja göra oss fina. (OCH det kostar pengar. för mycket). de vill att vi ska finnas hands hela tiden. KUnna närvara och tillfredställa. De får oss att städa, tvätta och laga mat, att bädda sängen och dela med oss av vår tandborste. De kräver och vill ha tillbaka, suktar och gör oss höga på livet.
Jag har länge ställt mig frågan om hur Gud tänkte när han skapade människor med dessa behov?

'ändå älskar vi dem så högt och skulle göra allt för att  få dem att få dem att känna sig tillfreds.
de är ju trots allt det bästa vi har......

o

jag lyssnar på hemliga saker och tänker lite diskreta tankar.
hoppas ingen hör mig.











jag återkommer.Ska bara flyta runt lite

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0