jag blir sååå förbarnnnnad

Alltså, jag köpte en sprillans ny laptop för inte alls så längesen. den var itne bara dyr utan väldigt snygg också.
jag har nästan varit lite förälskad i min köra ägodel.
Men tills alldeles nyligen, så har dne börjat krångla lite, och jag tror att den protesterar på vårt förhållande, då jag nästan aldrig har tid för den längre...
Eller så kanske han känner sig otrogen nu när Nathalie har använt den ungefär lika mycket som jag.
Det är i vilket fall inte alls roligt att behöva ta hand om honom när han blir såhär dålig. För jkag blir bara frustrerad och skitarg.
den stänger av sig när jag verkligen INTE vill att den ska göra det.
den hakar upp sig ooch kanske är det något virus ??
MEN nu kommer det Värsta värsta värsta väääääärtsa tänkbara ....
igår, (PÅ JULAFTON TILL Å MED( OCH JAG VAR SKIT SJUK OCKSÅ))
så började den skrika klago sånger and turned black om vartannat.
sen helt plötsligt, så bara det kom upp en blå ruta där det står. DIN DATOR HAR KRASHAT!!!!!
jag vill just nu bara gråta. och den där rutan retar mig till vansinne. det har stått så sedan i går och det bara susar från datorn så jag var tvugen att ställa den utanför dörren i natt när jag skulle ssova.


mitt liv sitter just nu inprägnerad i ett kretskort som har rostat sönder? eller nått sånt. jag vill helst inte veta.
någon dag (när jag mår bra igen) så ska jag åka till sjukan med min lille vän, hoppas HOPPAS att dom kan ge mig mitt liv tillbaka. peace

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0