måndag, avklarad.

okej...efter denna dagens junkyard tid åkte jag till uddevalla för att se på min systers dansuppvisning.
de var jätte duktiga och jag kan inte låta bli att bli så stolt över henne!
samtidigt blir jag irriterad på mig själv för att jag inte gick in för dansen mer under gymnasiet! man blir så sugen när man ser hur glada och energirika de är på scenen!

hann även med en snabb visit hos Julia innan vi åkte tillbaka till trollhättan. nu sitter vi här i vanlig ordning, spelar harpan, kollar på någon sjuukt dålig film (som jag bara hör i bakgrunden och jag förstår inte ritkigt varför de övriga verkar så fruktansvärt intresserade ? )
jag tittar mot tvn , men det är inte roligt att titta åt det hållet längre, när den fina tapeten som klädde väggen bakom, inte längre finns till beskådning.
den är numera vit, med några enstaka tapet fläckar här och där som satt för hårt fast.

och inte kom mamma ihåg att ta med sig färgen förut heller, så väggen får förbli vit i ytterliggare några dagar..
usch.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0