ny dag, nya möjligheter

måndag, som vi alla vet..nystart och en möjlighet att göra denna veckan liiite bättre än den förra.
jag jobbar (som vanligt...har fortfarande inte vant mig vid den här grejen med heltidsjobb )
sen efter jobbet ska jag måla väggen där hemma, och även sy lite tänkte jag!
har införskaffat ett par gryyyyymt balla byxor som tyvärr var lite stora. MEN det löser vi!

annars tänkte jag berätta om den lilla incidenten från gårdagen..
jag, simon och andre var på väg hem från videoöppet (där vi förövrigt hade inhandlat godsaker ody. för många hundringar..) mmm.... sen så skulle vi göra ett snabbt stopp på konsum på hemvägen och precis därefter började märkliga saker hända...
Min ratt vägrade vrida på sig, och jag kunde inte styra bilen... creapy vill jag lova... simon som satt bredvid mig fick hjälpa till med all sin kraft för att få bilen att svänga!
när vi väl hade lyckats parkera så var det något som small och började det bolma som satan ur motorn..
sprriiiiingg skrek jag, den kommer exploderaaaaaaa.........

så vi sprang, och bilen exploderade.

så var det med det.

nu har jag ingen bil längre.. sån tur var hann vi ta ut allt vårt nyinköpta godis innan bilen brann upp.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0