ooohh yeeeees

Idag är jag ledig! Och schemat är fullspeckat !
Först ut är några satc avsnitt här i sängen... sen ska jag å emma käka frulle och bege oss till överby..
där ska de resterande julklapparna inhandlas , och mina nya glasögon ska beställas!
ska även köpa present till min kompis som fyller år i morgon, och min andra kompis som fyller år på söndag, och min tredje kompis som fyller år på måndag.
Det är många slantar som går åt till andra såhär runt jul. Men visst är det mycket roligare att ge bort saker än att få saker själv?? Det är som ett litet rus som virvlar runt i kroppen när man gör någon annan glad!
jag har en dov julkänsla inom mig som känns behaglig.. I går när jag kom hem från jobbet, så höll nathalie å Emma på att göra knäck . idag är jag lite sugen på glögg och pepparkakor. tro det eller ej. Inte för att det egentligen är så gott, utan mest för själva sakens skull. I morgon är det till och med julmarknad uppe i hemtrakterna, och Min syster ska tillsammans med min lilla kusin göra sitt sista uppträdande på julstjärnorna =D det är julstämmning om nått! sen blir det förhoppningsvis traditionell middag med hela släkten, och senare vidare hem för att fira en födelsedag. gud. det är så mycket hets.
sen måste jag även växla lite pengar , och köpa fina inslagspapper och shit. Visst är det roligt att göra extra fina julklappar som blir speciella och personliga :) hela kvällen ska jag pyssla och grejja och chilla och ta mig ett glas rött.
detta kommer bli en bra dag.
nu blev det väldigt mkt text känner jag, var inte ledsen om du inte orkade läsa , för det stod ändå inget vidare viktigt.

Nu kurrar min mage sådär lagom käckt och duschen skriker efter mig. så vi säger väl så sålänge. Ta hand om de nära och de kära. god jul i förskott.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0