tyck lite synd om mig nu

Jag är adlrig aldrig aldrig sjuk!
har varit sjukanmäld från jobbet EN gång i hela mitt liv!
men så fort det blir december, så händer något i min kropp, ..jag blir liksom en deg och tappar orken.
å så kommer febern och huvudvärken å allt de där som värker i hela kroppen...
varje äcklig julafton ... jag tror att gud straffar mig för att jesus fick lida så jävligt på julen. (eller kanske var det påsk?)
vet inte. men skitsamma, lida fick han göra i vilket fall.

för ett år sen ungefär så var det bara att ringa till en telefonsvarare och säga vilken klass man gick i, och att man skulle stanna hemma från skolan.
men nu förväntas man vara vuxen, och vuxna blir aldrig sjuka. man är så illa tvungen att jobba bara,,så enkelt är det.

jag fryser och vill bara att någon ska komma å krama mig.......känner mig OERHÖRT ynklig just nu.
stackars stacakrs mig.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0