Vill du veta en sak??


jag har nu exakt en timma kvar att fördriva här på jobbet . sen när jag har räknat alla slantar och gömt dom i kassaskåpet, så ska jag köra racerfart hem och ta på mig de allra mjukaste och varmaste kläder jag kan hitta. tvätta bort mitt äckliga smink och borsta tänderna med varmt vatten. sen ska  jag ta min allra sista snus och lägga mig i sängen under ett fett varmt dun täcke. Högst upp ska jag ställa min lap top som även brukar agera element. så ska jag spela harpan och idag ska jag fan klara på den högsta nivån! det är mitt mål idag. och just det. bredvid mig ska jag ha en bytta med ben'njerry glass att sleva ur. (det finns fortfarande massa glass kvar i kylskåpet, den är så mäktig..)
eller förresten, jag ska ha två glasskartoner. en av varje smak. så man kan ta varannan sked. och så ska jag även ha en kopp med mitt skitgoda varma te som är rött och surt. Då slipper glassen bli så kall i halsen! jag kommer ha en såååå sköön och VARM E. middag slash kväll.

det är ju så sviiiiiiiiiiinigt kallt vart man än tar vägen. jag är inte alls sugen på att frysa ihjäl.

om någon har läst min blogg flitigt, så har ni kanske läst om jackan som jag tänkte uppfinna!? den med inbyggda värme sensorer och dylikt? IAF, GISSA vad som dök upp ur en brun papplåda idag när Martin stod och larmade kläder??
NEJ för vet du vad? , det VAR en sån jacka. precis, exakt,.eller nästan. det var mer som en hood tröja. och så behövde man bara koppla in ett batteri, så slipper man frysa häcken av sig mera. synd bara att den enbart  kom i LARGE :( jag gillar inte att vara liten.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0