God morgon

Igår var det galet . Var hos frida å kinsa med alla gamla tjejer.. Verkligen kul att samla gänget sådär ibland :) Alla var så fina och vi drack cosmos och snackade skit. ! YEAH
Sen blev de utgång, Kullgrens blev det. Det var HELT okej kul igår!!


Fredagen var desto galnare..vi var på GG, och det var Sjuukt mycket folk ute. röjöj röjj


Nu ska jag iväg å jobba.. min buss går om en halvtimme, måste gå härifårn om en kvart... och här sitter jag i bara trosor och är helt nyvaken. IHIHI hur ska jag hinna?   jag hiinner.

Hoppas det kommer några sköna folk å shoppar idag. nu blir jag fan trött på att det ska vara så fint väder varje dag...
är ju hur dött som helst på TORP ju . men i morgon är jag äntligen ledig, då blir det steeek på båten!

CIAO

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0