SOVa ?

God kväll gott folk.

Igår var en underbart skön, mysig, härlig, fyllig och innehållsrik dag!!
Vaknade tidigt och hängde på några kompisar ut i båten!
Solade, badade, drack bärs, och göttade oss!
Det är 23 grader ute i vattnet nu. helt sjukt varmt å gött!!

Vi gjorde en paus och la till på havstens camping under dagen också. där tog vi några öl och skrämde iväg små barn från studsmattan. stackars småttingar, de blev helt vettskrämda när jag och Wendy hoppade upp och roade oss...

på kvällen blev det grillning i min trädgård. fläskfilé potatissallad å mmm annat göttt....

Sen blev wendy, ellinor å jesper trötta så de drog hem ...  där satt vi kvar och var rastlösa så therese kom och hämtade oss och blev vår chaufför till Lidköping. På Måndagsklubben var det fullt ös, och lite mer än 1500 pers innanför dörrarna..
varmt å svettigt och en jäkla massa bira. BRA KVÄLL!





Idag blev det solande igen såklart... Man får ta vara på sina lediga soldagar!
Orkade inte pallra mig ut till havet i dag, så jag blev päsande utanför dörren istället.
Hanna och Frida kom förbi innan jobbet å gjorde mig lite sällskap i värmen!

sen har jag uträttat ett och annat ärende under dagen.
Hann att luncha med Julia på cactuz,
gå till arbetsförmedlingen,
måla en tavla,
träffa syster Mimmi,
skicka iväg några important mail,
åka till torp och inhandla en bikini och
tjöta med Hanna. tog följe med henne hem från jobbet.
och nu sitter jag här.
not FUnny at all...

Det ekar här när min baby är utom räckhåll.
första ensamma natten på väldigt många veckor igår..
tur för mig att jag föll i koma så fort jag kom innanför dörren i natt.
Två långa veckor utan varma andetag och kramar ligger framför mig..
SEGT!

YEAHyeeeehh nu ska jag fixa till min tavla som jag inte blev riktigt klar med tidigare idag.

sleep well

klemziklemzi
kosimose

 // Lisa

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0