dot dot dot

i vanlig ordning står jag här, filosoferar kring livets viktigheter... kommer dessvärre itne fram till överdrivet mycket intressanta saker... det mesta jag tänker på just nu,.. ja, det är ungefär.. vilket vin jag vill dricka ikväll? hur många olika strumpor jag har i min garderob..inga likadana,, måste slänga sånt . sen så tänkte jag lite på vad som händer om man äter en skumtome och sedan dricker cola , undrar om tomten bubblar upp å blir skit stor i magen då. som en tampong typ. för skumtomtar smakar ju nästan som en tampong, eller iaf så ser den ut som en, fast rosa istället för röd. å så där lagom äcklig . (jag har inte ätit tamponger) fast jag KAN TÄNKA MIG Hur det skulle kännas.. (uhuuuhhhhhhhhh)


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0