han kom för tidigt och vägrade att gå

Det är så mycket prat om jul å pynt å tomtar ,änglar , granar , godis , pepparkakor ,glögg,  glitter, lucior, snö , osssssvvvv.....
jag vet inte ritkgit varför, men jag har lite svårt för julpynt.
det gör sig bara inte och passar inte alls in i mitt inre rum.
Visst kan det säkert vara mysigt me sånnt, röda söta saker..ljus osv.. men det är mest ansträngande att plocka fram eller köpa julsaker, när man ändå måste ta bort dom om någon månad eller så igen.
OKEJ, jag tycker att det kan vara mysigt , familjärt och jätte trevligt med JUL Å sånt shiitt..
men samtidigt en smula överskattat.

Å för att inte tala om nyår. usch.

Jag ska fira jul den tredje Januari. fråga mig inte varför, för jag kommer antagligen inte kunna svara dig.
men det bara känns mer rätt.  största anledningen är såklart att Min vän kommer hem då, och då ska vi börja leva.

En vört limpa med julskinka och senap.
HÖR NI HUR smaklöst DET LÅTER?
synd att de inte döpte de där tre orden till något mer fantasifullt och spännande,
 för i sanningens namn så är det ju rätt gött ..den där trion...

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0