man får lång näsa och svart tunga

JAG MÅSTE SLUTA LJUGA.

det är inte bra för hälsan.

nu ska jag dricka en is kall öl som nyss kom flygandes och landade mitt i min högra hand. (fast för tillfället står den på bordet, för annars hade jag inte kunnat skriva).

okej ärligt talat  så ljög jag inte nu.

men visst blir allt lite roligare om man lever i en låtsas värld och inbillar sig saker som inte finns!!!
då kan man ju få precis vad man vill och man kan till och med skita i att jobba och bara råna banker hela dagarna.
för i min värld finns det iaf inga poliser. så det så. jag är själv polis, fast en kriminell jävel. som rånar folk och köper alkohol och droger för all kosing.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0