idag är jag sjuk

inte så värst kul. men men .

ser på good Will Hunting.. den är rätt bra
andreas är i gbg å handlar dator å shit å jag fick itne följa med .
elakt tycker jag.
men det var tydligen en "killgrej" sörru. tjejer kan inget om datorer ,
fast egentligen menade han att han och jimmy bara skulle ha en dag helt ensamma , utan massa tjej tjat och kanske skulle de trängas på någon toalett någonstans och smeka varandra lite mysigt i smyg. . vad vet man egentligen-....
enej nej nu blev det lite äckligt .
längtar tills han kommer hem iaf, så att han kan ta hand om mig. 
 

Shoot baby!
Postat av: felicia

jag lammnade tillbaks dem, fanns inte i min storlek :( vad har det for skor? fan vad gott att lonen kommit!!!

2008-10-25 @ 19:42:51
URL: http://felliciah.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0