Jag tänker en tanke

för varje sekund så tänker man på något, även om man itne tror att man tänker på någonting. så omm du frågar någon " vad tänker du på"? å han svarar "nä ignet speciellt" så kanske han egentligen tänker på något skit viktigt, för man tänker visst på någonting. HELA TIDEN!!!

det är en kul lek. om man bara frågar nån "vad tänker du på NU" ? å så måste han eller hon svara helt ärligt vad de tänker på i just det ögonblicket. det kan bli väldigt kul faktistk... hahahhahaaaa.....för ibland så tänker man på väldigt konstiga saker. nu tänkte jag på en stor rosa elefant med blåa fötter tex. det är inte så vanligt? eller? han står dessutom på en gräsplätt mitt i öknen och är helt ensam. stackare... han kan itne gå ur sin lilla gräs plätt för då brinner hans fötter upp....

very funny... haha jag är väldigt tråkig idag ...

Shoot baby!
Postat av: fällää

åå bio låter ju skitmysigt :)) blev det någon eller? jo jag har vart på utbildning (tror jag sagt det) om ledarskap, sjuuukt inspirerande sen var jag på torp en runda och köpte mig ett par skor!

2008-10-14 @ 20:05:20
URL: http://felliciah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhopp kikar in:) Hoppas du får en trevlig kväll! Gillar du scones och vill bli lite suktad så tycker jag du ska ta och kika in;) kramar

2008-10-14 @ 20:10:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0