tja

står här helt ensam på jobbet... ingen martin har kommit ännu? undrar var han håller hus,... jag börjar tro att han har kört av vägen eller något..kanske borde ringa å kolla om han ens har klivit ur sängen ?? han är iaf borta...
och vad ska jag då hitta på??
inga kunder är det heller.... lågkonjunktur är på ingång... det bådar inte gottt..och det låter inte bra heller..
tur att man har jobb iaf...

får väl ta tag i något här... kanske packa upp lite jackor,,,fast jag vet inte ritkigt om det får plats..
igår tvättade jag alla fönster och speglar... å dammsög å skurade golvet lite...så det behövs väl inte göras idag igen..
nää... vad ska jag göra då... känner mig jäkligt dålig på att arbeta just nu...

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0