usch å fy

kom nyss hem från jobbet..(carlings idag)
vet inte hur jag ska uttrycka mig, men iaf, idag har det varit två snattare på besök hos mig!
fyfaaaaaaaan vad irriterad jag är.
det var fyra killar, men bara två av dem snodde nått tror jag..
alltså, helt orutinerade och amatör snattare också.
den första gick utanför butiken och det började pipa, jag kolalde honom rakt i ögonen och han bara sprang därifrån...IDIOT!
hans stackars kompis stod kvar inne i butiken, och jag sa snällt att du kan väl ringa din vän och be honom komma tillbaka?
 eeh..nä ..alltså.. jag har ingen mobil..eller jo..elle aahh.. jag har inte hans nr.. eller aaa... jag menar.. alltså, jag har inga numemr alls. ...den är ny... typ...
OKEJ!??
jag sa att nu är du snäll och stannar här. för du är min gisslan ..haha...
en annan kund frågade efter hjälp och jag kollade bort i två sekunder!!
så hörde jag att det pep igen i larm grejjen, och den andre killen sprang som en jävla idiot bort gneom torp..

fyfaaaan vilka jävla tattare det finns. shit alltså.. nog för att det är lågkonjunktur MEN man behöver väl förfan inte tatta för det--jävla fattiga ugnejävlar... fyfan ..å ja kunde ju inte springa efter dom heller eftersom ja inte kunde lämna butiken...Skitungar!!!!!!

Shoot baby!
Postat av: felicia

men vad irriterande! osäkra jävlar? :p

junkyard.se .. tja det är en ganska stor hemsida .. försökte hitta skorna utan någon större lycka vill jag lova ;) haha

2008-10-16 @ 21:55:37
URL: http://felliciah.blogg.se/
Postat av: Arny

haha stog vid bankomaten när dom sprang förbi,

patetiska idioter:S

haha hoppas allt e bra med dig iaf:)

2008-10-20 @ 22:27:48

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0