glömde de

okey, sorry for this week my dear bloggitation.

Jag har haft fullt upp med annat smått å gott.
i helgen var jag å andreas teex. i gbg å sov på hotell en natt.
något var tvunget att hända! å efter en hel del sura miner, så
körde vi iväg.. utan planer ,. förhoppningar eller mål.
mina ögon gick i kors när vi passerade göteborg, så längre än så blev ej vår tripp...
mmeeen iaf.....
på kvällen gick vi ut å käkade å blev fulla å hade skitkul!
sen sov vi i världens största dubbelsäng å snodde rena sköna badlakan med oss hem.

för en sak som jag har att uträtta i veckan är iaf att tvätta. har inte en enda ren handduk  . (tills nu då, nu har  jag en). mmmm
en stor ren ,vit  , mjuk hotellhandduk. det är annat än mina hårfärgs fläckiga gamla handdukar de.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0