goder afton

allesammans, det har passerat några dagar , och i ärlighetens namn så har jag inte haft en enda sekund till övers för att sitta här och fördriva tid!!
Min älskling är hemma och all överbliven tid utanför jobbet har såklart gått till att bara vara nära honom, njuta av livet å ha de gött...
har hittat en fin lägenhet nu! ska kika på den i morgon å får se om andreas gillar den... jag har redan tittat på den.. och mmmm....den är är så tjusig ,,,,  fan s å gött de ska bli å flytta nu igen... så man har något att grejja med...

nästa vecka tar vuxen livet sin början .. heltidsjobbb..... är ledig två dagar i veckan, men dessa två dagar ska jag fördriva på  andra jobbet... jag insåg precis att jag aldrig mer kommer vara ledig .  men så är livet. jag kanske blir rik ?

Efter att ha tryckt i sig närpå en hel pizza så kan man säga att jag är ganska mätt. nu blir det soffa lite till å se på några filmer....


kom precis att tänka på en sak...
jag menar, när andreas är hemma så känner man ju liksom att man lever lite mer än vanligt.. man gör saker och umgås, och jaa.. sån som man gör. medans de veckor han är borta,  då sitter man nååååågra fler timmar här. då känner jag mig lite misslyckad.
allt fler livnär sig liksom på att sitta här. .... weiird... det måste vara jäääligt pressat schema att vara tvungen att göra massa saker, bara för att ha något att skriva om varje dag. guuud va tråååååååååkigt. jag orkar itne skriva mer. nu ska jag leva lite. HEJ HEJ


Shoot baby!
Postat av: Mimmi

hellooo :) vad tyckte han om lägenheten?

2008-09-26 @ 08:49:23
URL: http://mimmi92.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0