hem hem hem

kära vänner. this day is probably a sequence of a very boring sunday. . .
fast när jag tänker efter så blev söndag iofs inte så tråkig på slutet trotts allt. låg hemma heeela dagen i sängen utan att resa mig en enda gång. när klockan började närma sig fyra så blev jag kissenödig och var tvungen att resa mig ur från den sköna fosterställning jag låg begravd i. yr i huvvet var ja också. det blev helt svart som på natten framför ögonen och stjärnorna gnistrade sådär tjusigt när jag skulle resa mig upp.

jag kände mig som en grottmänniska . som en fattig uteliggare utan några vänner. så i ett försök att tränga bort den hemska synen på mig själv när jag tittade mig i spegeln, så fick jag ett ryck och tog en dusch. sakta men säkert återvände jag till verkligheten och kunde tillslut med gott samvete kalla mig för Lisa igen. Lisa utan snorfett hår å gråa säckar under ögonen. ut ur mitt hus steg sedan en lite fräschare verision av mig själv.. styrde kosan mot torp i brist på annat.. där köpte jag ett klock batteri till min nya klocka som jag köpte på goldmine i förrgår...  pris före rean; 1400, å det enda jag behövde betala var ynka 600 riksdaler. happy me!


klockan var fem i nio och jag å andreas stod utanför Saga å tryckte i oss varsin hamburgare i sista minuten. vi missade lite av filmen, men sån tur var slapp vi se all reklam .. batman by the way. det var en bra film. men lång.
sista natten med min älskling... i morse åkte han up north igen...

gick upp kl fem å pussades hejdå å sånt.

sen åkte jag å mathlida iväg till GBG. bil köp var det ju på schemat idag...men icke. de hade inga bra bilar inne idag tydligen. men på fredag, då du. då skulle det hända grejer. så då blir det en ny begagnad bil till mig. yejj

idag kunde jag inte köra bil. ina ögon gick i kors av trötthet. för att bara näma några saker, så körde jag på en hare, körde in i spårvagnsfilen å folk tutade som galningar, .. var nära att krocka en gång, och mejade nästan en bil av vägen. till råga på allt blev vi stoppade av polisen på hemvägen. Jag borde inte ha körkort. (fast det var en snäll polis, och han sa bara att han inte ville prata med mig, och att jag kunde köra vidare igen.)  lucky me, det var någon annan fartdåre som han ville åt. pjjuuhh!!



ska plocka upp syrran om en halvtimme. god natt så länge.



Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0