nu jävlar

nu du , nu har jag en sån där tråkig dag, som de flesta dagar bli när andreas åker till noorge...

. det var en sån där ledsam stämmning i luften hela kvällen igår å
hela natten å hela morgonen. man ville aldrig somna liksom, ..fast man var så trött trött trööttt ,, för då visste man att när vi vaknade, då skulle vi inte ses mer på två veckor.. lite sorligt mmhm visst är det.

men men vi somnade iaf tillslut, å när klockan ringde i morse ville jag bara kasta min redan så trasiga mobil i väggen å aldrig aldrig någonsin gå ur  sängen.

men fan, verkligheten är då förjävligt bra på att tvinga en till saker som man egentligen aldrig aldrig hade orkat göra i vanliga fall. well well..upp gick vi. och norge skriker.
jag åkte till jobbet.. å suuck vilken seg dag. junkyard idag.
i morgon carlings.
hej å hå. aldrig ledig.
skulle  ju köpt gymkort också nu i kväll tänkte jag,.
men min bil ville hellre köra en annan väg, å plötsligt så hamnade vi hemma i skogen hos min kära familj.




Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0