röd ing

när ja kom innanför dörren förut, så stannade mitt hjärta å jag trodde att jag hade hamnat i .. aa jag vet itne?
jag var nära på att springa ut ur huset å köra därifrån av rädsla för att jag klivit in i fel hus.
men när jag tittade närmare, så såg jag att,  Jaa,, det var ju faktiskt min mamma som kom emot mig å sa Heeej LISA är du hemma ?! =)

hon hade gjort något . med sitt hår. först då upptäckte jag att det var väääldigft längesen jag var hemma nu,.. hennes hår var långt ..väldigt långt mot va de brukar va. å det var mörkt. å de va rött. å det va blont.
allt i ett. shit tänkte jag. stackars stackars mamma. vad har hon gjort? förblödit i huvudet? mist sitt lilla överblivna förstånd?
nej det klart. det var frisörens fel...som vanligt..
men iaf, i panik fick vi fram hårblås plattång vax å ocean spray. å¨woooww..en ny människa. hon blev fan rätt snygg ändå.
tänk vad mammor kan chocka. hon är bra rolig, fast hon känner sig som häxan i kalleanka. (hon den tjocka ros ni vet..mimm eller nått )...




Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0