scchabbbala

jag förstår inte. jag fatttar inte....jag förstååååår INTEEE !!!! ......  inte nått. alls.


fyfan för att va trög . ibland liksom..nån kommer in å man ser direkt att det är något lurt på gång. det där sammanbitna i ansiktet ,men samtidigt lite försynta när de närmar de sig disken. jag vet vad som komma skallll... å bara väntar på att min kära fd kund ska öppna käften....OCH,..de kommer... HEJ JAG VILL LÄMNA TILLBAKA en snygg  tröja som jag älskade och ville gifta mig med typ i förrgår. men idag, NEJNEJNEJjjjj... nu gillar jag den inte alls längre. den är ful . ful .ful.äcklig. kliar. sticks , vafan vet jag? har du blivit pank unga dam? eller snål? fattig?..stackare. eller kanske bara ångrade du dig. aa jag förstår. det var ju synd. inget annat jag kan erbjuda? nähä. hejhej ha en fortsatt trevlig dag. kram å puss vink vink. tjooho hejdå.


eller typ.... busschafförer. VAD vill de säga med sitt yrkesval när de är otrevliga, å uppkäftiga å åå aa allt sånt.
det är inte roligt faktiskt .... "HÄR KOMMER JAG OCH HÄMTAR ER (TJUGO MINUTER FÖR SENT) OCH SÅ ÄR NI INTE ENS FÖRBEREDDA PÅ ATT STIGA OMBORD PÅ BUSS(FAN)!! DET KALLAR JAG DÅLIG STIL. NI BORDE VISA RESPEKT OCH VÄRDIGHET OSV OSV OSV... (BUSSEN STANNAR PLÖTSLIGT OCH HERR CHAUFFÖR RESER SIG UPP I MITTGÅNGEN OCH TALAR UT OM SINA PROBLEM) NÄÄHÄÄE NI, NU ORKAR JAG FAKTISKT INTE KÖRA MER. JAG FICK SÅ HIMLA ONT I ARMEN NU. (stackare??) 
skämtar han tänkte jag? eller vad är hans problem? jag satt helt ensam på ett säte. och fyfan. jag skrattade rakt ut. kunde inte hålla mig länge. trodde jag dog. (han kör iväg igen).
TAR SEDAN UPP SIN MIC, (jag tror att hans dröm var att egentligen bli känd å kanske som sångare, såt på en scen å höras å synas å allt ni vet... å när drömmen inte slog in, så tar han ut sin ilska över sitt fördömda liv som busschaffis över oss oskyldiga människor).
IAF, I MICROFONEN LJUDER HANS HESA ÄCKLIGA BRUMMANDE RÖST. BÄÄHÄHÄH MUUU JAG ÄR EN GALEN BUSSCHAUFFÖR. NU TÄNKER JAG KIDNAPPA ER ALLIHOPA OCH MATA ER MED INGENTING. JAG TÄNKER SUGA OCH ÄTA PÅ VAR OCH EN AV ER. SEN HOPPAS JAG PÅ ATT VI SKA KUNNA FIRA JUL TILLSAMMANS Å ÄLSKA VARANDRA FÖR EVIGT. FÖR JAG KÄNNER MIG SÅ ENSAM.
(han sa inte så). men han kunde gjort. iställlet vrålade hans totala besvikelse på oss passagerare genom högtalarsystemet. bläbääh.
shit. jag säger då det. fan gött att ha körkort. västtrafik kan ta sig i rumpan som anställer såna freak. dåligt dåligt.



fykatten jag vet inte varför jag är så arg idag. men på något sättt måste de ju ut iaf. fast egentligen är jag glad. fast jävligt trött. trött glad å arg å jävligt i koma . å jag ser massa siffror och sådant som vi har  talat om tidigare. jävlar vad det snurrar av färger där på insidan. det kallas ilska.som man inte vet vart man ska göra av.

förresten. stannade på ica förut innan jobbet å köpte med lite lunch . när jag senare satt där på jobbet och börja hugga in på en färdig kycklingfilé..bör tilläggas att jag var jävligt hungrig (mmm den såg jävligt god ut...i ungefär två sekuunder). geggggaaaaaaaa... man kunde ju fan inte tugga fanskapet. helt seg. måste vart en gammal jävla kycling som de bara befriade från livet för att de tyckte synd om den med dess sjuttio gamla år vid liv. vafan. servera färk mat helvete.


gurgelspoott å lite fräsiga kyssar ..dreggel

Shoot baby!
Postat av: STEFANIE

hahahah västtrafik....underbara männsikor där. .....mmmmmmmm

2008-09-03 @ 15:39:44
URL: http://therestefanie.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha.. jo tack, det är underliga de där...

2008-09-03 @ 19:59:52
URL: http://lisaell.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0