seg

alla går som i dvala . huvudet böjt, å blicken fäst precis framför sina fötter. akta så ni inte snubblar kära mänskilghet.
de flesta har införskaffat antingen en grå, svart eller möjligtvis en brun jacka, och antagligen ett par nya mörka jeans. ..
världens bara strååålar tristess ! man vill inte le längre. det är bara grått å tråkigt å jävligt kallt å BLÖTT. någon frågar typ, jaha, vad har du  gjort i sommar då? å VAD ja säg mig VAAAAAAD ska man svara på en sådan fråga? NÄR DET INTE ENS HAR VARIT någon jävla SOMMAR.  jag fattar inte. en vecka var det kanske fint? eller? jag vet inte. inte fick jag någon sol på min albino vita hud iaf.


idag har jag ingen fantasi.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0