nalle

jag jobbade på carlings häromdagen, .. dag nummer 25 , lönedag, slösardag , hets dag , massa människor...mani köpa köpa dag.,. alltså icke så väldigt bra dag. fast kul å jobba när de händer lite Såklart!
jag fick en relativt skön löning piipip nertrillandes på mitt konto.
eller aa.. den va rätt skön, tills dagen efter typ.
då hyra, parkering, blabla bla bredband, elräkning va betlad så var de inte mkt till övers...
då blir man inte så himla nöjd  HAAAAA


jag köpte lite kläder till min kära också.
men de passade ju såklart inte herr bortskämd,
så vi åkte ut tilll torp dagen efter å gav Hanna världens 
mest underhållande retur. 
kul. ne

vi gick runt å kikade lite å sen va andreas borta plötsligt.
jag gick å kollade på glasögon å sånt som behöver inhandlas,
medan han sprang runt nåannan stans...

se man på, där  kom han med två stora påsar med grejjer fårn himla fint.
senare på kvällen så hade vi julklappsutdelning å vet ni va de bästa va?
ALLA presenterna va till mig :D hehehe

då hade han köpt massa fina saker mig, (eller egentligen till vår nya lägenhet)
åh de kommer bli såååå tjusigt å mysigt hos oss...


även denna underbara varelse var nedpackad i en av påsarna...




BABY Ferdinand hette den tydligen. men jag kallar den andreas.
nu låter jag som en ner kärad liten fjortis, men okej, det är sant att
denna lilla krabat är nersprutat med andreas parfym, och att han numera
följer med mig vart jag än går när den verkliga andreas är i Norge.
så är det. det är mysigt å han är så len å full med ris å mjuk å skön..mmmm


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0