GAHHHH Frustrerande!!!!

Det är så att jag blir galen och vill dö på fläcken varje gång jag lyssnar på min spotify,
och musiken slutar spela med meddelandet
"Spotify has been closed down, because it been used somewhere else..."

VADDÅ NÅGON ANNAN STANS ??
Det är ju MIN . min min MIN MIN MIIIIIIN .

skaffa en egen eller så klipper jag av alla dina fingrar.
Vem du nu är. äckliga människa.
jag blir tokig.


Igår fick jag höra att jag är en dramatiskt människa.
Kanske stämmer det.

Men det ÄR FRUSTRERANDE ATT INTE VETA vems armar vi ska kapa och spika upp i taket!

Om någon har ett tips eller kanske möjligtvis en liten letråd så är ni vänliga att meddelar det snarast!

(Eller om ni vill bjuda på ett gott recept, ett filmtips eller whatever så kan ni skriva det med.)
Min kommentatorsfält är ganska Öde nämligen.

Shoot baby!
Postat av: E

en bra film.. vi hade iallafall tur med vädret igen, iallafall om man vill bli på bra humör :)

2009-08-04 @ 22:25:45
Postat av: kinsa

hej sötaste! jag vet inte riktigt om jag har något att säga om inlägget=) men kännde för att skriva iaf! saknar dig, tänker på dig titt som tätt... hade varit kul att träffas snart ju! behöver din energi och galenhet! pussar från en vän.

2009-08-05 @ 11:05:03

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0