jahapp

Så blev det inte ett enda penseldrag då.
"vi har ångrat oss och vill göra det själva"
Okej.
Jag har bara tagit ledigt från jobbet och
förlorar bara sextusen kronor.
TACK.
Så var man cp ledig då.
i fyra dagar.
en dag avklarad.´
den var iofs mysig.

Men tre dagar återstår.
sitter i ett hus och folk springer omkring mig.
Jag vet inte vad jag ska hitta på eller vad jag ska sysselsätta mig med.
jag vill tjäna pengar och det är det enda jag vill göra.
bli rik och slippa vara beroende av ytligheten.

Jag vill ha en vän som kan stå ut med mig när jag är ledig.
och jag önskar att mina "gamla" vänner kunde återförenas.

Jag vill vakna på morgonen ,
kunna njuta av ledigheten istället
för att känna panik över att inte ha något att göra.
samtidigt som jag har en miljon saker jag borde ta tag i.
Varför orkar man inte ?

Egentligen är det nog bara tomheten utan nathalie som spökar.
Tror jag.
När hon inte är här finns det liksom ingen mening. med något alls.
Det är som en klump i hela kroppen som bara vill rinna ut genom
mina svarta ögon. Ensamhet kanske man kan kalla det.
Att vara omgiven av människor, men ändå besitta en känsla av att inte synas.

Nu vill jag inte vara kvar mer.
Jag vill inte sitta och vara påträngande.
VIll inte, och kan inte, förstöra ett guldhjärta som endast går att dela på tre.

jag måste hitta något annat.

bli fri.

från mig själv.


Shoot baby!
Postat av: halva du.

kärlek kärlek kärlek jag är tom på ord, vill bara säga jag tycker om dig och saknar dig enorm mycket. vill pussla ihop oss, nu!



/nathalie

2009-08-19 @ 13:14:01

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0