God morgon.

Eller kanske, God kväll ? klockan är ju faktiskt 4.40 P.M. SÅ kanske mer passande att säga godkväll.
ja skiter i vilket.
hej iallfall.
kära dagbok.
jag har en hemlighet.
som bara jag vet.
annars är det ju ingen hemlighet, ju.

okej. jag rimmar då.
jag är i barcelona
känns som om jag är i koma.
idag.
jag är halv död
min näsa är röd.
jag suger på att rimma
det hade vart skönt att simma.
i en pool
hade vart coool.
stackars min hjärna
inte direkt en stjärna....

jag har en egen tv serie som bara jag kan se på .
(det är min hemlighet)

nu ska jag se på gula gubbar
inga mera pubar.

punkt slut
jag lägger mig på lut

Shoot baby!
Postat av: Anonym

tänka sej att i den lilla hjärnan

finns en liten stjärna

i en stunds omedvetenhet

i den stora staden

finns en liten tjej

som bara vill ut o säga hej!



Men istället är hennes näsa röd

o hon känner sej halv död



Vet du vad jag har oxå en hemlighet...



Sitter här o ser ut över vinterns vita snö

känns hur kylan tränger in i mina små sprö

Medveten om att något gottit närmar sej snart

nej detta är inte bara prat

men jag lovar att jag snart är klar :p



Min Jul, den var magisk o bra

något som alla borde ha

Men mitt Nyår kommer bli minst lika bra

med dubbel glädje

det borde du testa o ha



Ha det bäst i din lut

detta är verkligen slut :p

2009-12-29 @ 23:13:26
Postat av: Anonym

Haha du e rilig du:)

2010-01-02 @ 07:47:56

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0