de liksom osar....

en sak som är värst......jag ska berätta....
jag känner en vag doft...inte alls en sån doft som tex kaffe, rosor eller bybakat bröd....nää utan någon sorts stank som letar sig in genom mina näsborrar och mördar de stackars näshåren med sitt gift..
det luktar..hmm... illa. BAD bad baad.........
det näst värsta är att om jag böjer huvudet lite åt  höger så att min näsa är paralell med min armhåla, så känner jag att. Ja. det är nog jag som utsöndrar den här fruktansvärda stanken.

jag känner att det kanske kaaanskeee är liiiite i sin ordning att stiga upp några minuter tidigare i morgon och genomföra den där ritualen som gör att man blir ren. ren , fräsch mjuk å len å alldeles uunderbart väldoftande .

yep. dusch it is... sooon.....ska bara sööva nån timme till..

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0