en lur

i natt så pratade jag i sömnen har jag hört..
jag undrar vad jag tänkte på just i det ögonblicket när jag sa något konstigt och smart (som frida inte kommer ihåg vad det var.. )
för jag förmodar att det var något smart.
när man sover tänker man nog mycket smartare saker än i vaket tillstånd...
det är nog därför man säger att man ska "sova på saken".

det där med sömn å dröm å snark.. det är ganska invecklade samtalsämnen och kan skapa rätt så intresaanta tankar...
JAG fattar inte. varför man drömmer...
Man kanske drömmer om någon speciell person bara för att man har tänkt extra mycket på honom/henne under dagen som passerat? jag vet inte....

ibland när jag drömmer att jag har sex med någon, så är det väl jättetrevligt om man delar med sig av dessa fantastiska upplevelser till den som var inblandad? För i drömmar så brukar det ju ,som alla vet , bli ganska galet och konstigt!!?


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0