Fredag e.middag

jag sitter hos nathalie.,..degar... väntar på nått... vet inte vad.....
men att nått ska hända kanske... att nån ska ringa......komma hit... att ja ska få ett mess... eller nått annat..vad som helst...
vet någon att jag lever eller?

haft en fruktansvärd trötthet hängande över mig hela dagen... inte så jävla konstigt kanske,,med tanke på de som hände i natt/morse. men de äro förlåtna dom där hemlösa typerna. vi sitter ändå i samma båt. (i två dagar till iaf ) he he he...
trots en sjukt seg dag så har vi fått mkt gjort.....tydligen hade det plockats, packats och skickats iväg 900 ordrar igår, nått slags rekord hörde ja...detta firades tydligen me tre mega tårtor, tio kg lösgodis och  en stor låda me frukt.
så jag kan väl tacka sockerkickarna för att jag inte stupat i en wesc låda på lagret.
tack kära socker. tack. 
 

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0