FUCK..,,. HELP US .--- annars kommer vi snart avlida. jag å frida. (rim.wow)

Förut när jag skuttade omkring på junken (var på oerhört bra humör idag,)  , så kände jag en vag vibration mot mitt ben...
drrrr...drrrrrrrrrrrr.drrrrrrr... VAFAN . vem vågar störa mig i mitt rytmiska skuttande ?  Nu lät jag lite irriterad. men sen när jag fick syn på lille fridos nummer i displayen , så sjönk min vrede avsevärt... DESSUTOM, så var det en sån där grön liten pil över det gula kuvertet , (å de betyder ju ja.............. MMS!!! ) wiihoe!

nu vill jag gärna delge er min glädje över detta messet.. så därför gör jag SÅhär. :::::::


ah, ni fattar själva... det här var vad frida såg påväg till skolan i dag! SJUKT!!?? ja lite.
jag fatttar inte hur det gick till och jag blir bara mer knäpp och frustrerad ju mer jag försöker komma på de...
min teori är att kundvagnarna kanske ÄR ihopsatta på de här sättet? å att den bara "råkade" trilla isär när den var på rymmen från ICA maxi ..?
Fridas version är lite mer övernaturlig, och innefattar en alien med lasersvärd.. .jag vet itne vad jag ska tro.
men jag kan iaf inte kolla på bilden längre, för jag blir HELTOKIG för att jag inte begriper mysteriet.... .
fan hjälp oss då.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0