gröt och blåbär

Hej och god morgon mina vänner....

I morse när ja vaknade så var det kallt. det är kallt överallt, dygnet runt, på varenda liten kvadratmeter man befinner sig på i landet.
men till min glädje så hade hanna stigit upp lite tidigare än mig och dukat fram gröt toppat med hallon och blåbär.
hon hade kokat kaffe och satt så nöjd vid köksbordet när jag kom ut tultandes i köket....
nu har vi även haft ungefär en timme till godo så idag kan man säga att vi har varit riktigt rejält hurtiga!

igår var det fredag och platsen var fridas å peters lägenhet.
vi förtärde några glas vin var och begav oss sedan hem och föll in i en underbar dvala som har varat hela natten.

idag är det lördag och platsen är för tillfället hannas lägenhet.
vidare blir det goldmine, och senare hoppas jag på något.
något nice.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0