guuuuddayy

vafan...jag kunde inte somna om så jag tänkte att det var lika bra att gå upp. duscha som jag var i enormt stort behov av.
satte på en stooor kanna kaffe så att det räckte till dom andra uteliggarna som sitter i soffan och har varit utan sömn hela natten.
dom har spenderat natten i emmas lägenhet som ligger vägg i vägg med nathalies,
(måste även berätta att emma ska flytta därifrån i morgon, så det enda som finns där inne är ett täcke på golvet, där alla suttit i en knarkar ring omringad av en cirkel av stearin ljus.)
mysigt . jaa visst ...

så eftersom väggarna är lövtunna i denna byggnad har jag inte fått värst mkt sömn efter klockan fem i morse,
jag infann mig i mamma rollen och serverade det starkaste kaffet i världshistorien. plus en cigg så utgjorde det en ganska bra kombo som start på de här dagen.

jag känner att jag borde åka till jobet nu.. klockan är halv sju. och om jag börjar jobba nu så kan jag gå hem lite tidigare.
vafan . jag tänkte att ja skulle skriva nått kul .men de går inte. det är gröt i mitt huvve.
gröt som i havregrynsgröt med frysta hallon,jordgubbar och banan och kanel och mjölk, som i frukost, som jag längtar efter. så nu drar ja byebye.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0