HEJ! Idag är det fredag.

och veckan har passerat som en lätt vindpust i håret. snabbt med andra ord.
Kan nog ha att göra med att jag var sjuk mån,tis och var hemma från jobbet.

Men idag har vi minsann befunnit oss på norra överby sedan klockan ÅTTA i morse!
(trots att jag var ute och rände på igår kväll/natt, så lyckades jag kravla mig upp ur sängen. Otroligt.ofattbart.sant)
Snowboard genomgång och lite allmän upplärning om vilka bindningar som passar vart, vilka boots som man får minst skavsår av och vilken bräda man ska välja beroende på hur man har tänkt att åka!
nu tror jag att jag kanske kan allt mellan burton , forum och annat stuff som twintips, pist å mountain brädor...

När vi käkat lite go frulle å knaprat koffeinpiller å annat så var vi redo att dra upp gallret där på junken .
jag och alex tog hand om butiken idag, och då kan det se ut ungefär såhär....

 

Fabos skor trivs bra i alex stora gap
och alex smaklökar trivs bra tillsammans med fabos fotsvett.
synkat, mysigt och ganska gott.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0