money makes the world go round la lal alalla

Oj , nu blir jag förvånad och tappar nästan hakan av stolthet över mig själv!
GISSA vad jag har gjort?
JO. jag har gjort en budget. du hörde rätt.
Nu ska det minsann bli ordning på slantarna.
jag är sämst i världen på att hålla i pengar,
jag bara älskar när det svittschar i babsen och man får ta med sig något alldeles nytt , fräscht å underbart hem!
(den känslan håller ju iofs i sig i ca tio min. sen blir man förbannad och bitter på allt)

Men från och med nu, så ska jag bara köpa nödvändiga saker.
saker som jag är beroende av och inte kan överleva utan.
(alkohol, plåster, droger, handkräm, hot dogs, och blonderingsmedel)

Nu jävlar blev det party här i gruvan,... back to work dudees....!!
Tjugo min kvar tills hemfärd ( idag är hem=uddevalla(frida,hanna))

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0