rävar är så sköna

Jag fick låna en tröja med en fastsydd räv inuti. den stillar min frusenhet en smula.
en gång körde jag på en räv. han gick i två delar. det sa pang, splash, och så hade jag tagit livet av den.
när jag tänker på det i detalj, så känner jag mig som en hemsk människa. mördaren lisa.

 kolla bara så små och oskyldiga de ser ut... jag har alltid önskat mig en räv. som kompis.
men nu går ja å kör ihjäl en istället... (jag undrar om jag kan skylla på att det var dagen efter jag fick körkort ??)
Förlåt räv!

 fast vafan.vissa rävar  är ju ganska så korkade.  lämnar man över sig själv till skoindustrin,
då får man väl skylla sig själv om man blir omgjord till ett par lurviga stövlar???

(förlåt igen)
hejdå


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0