tjaAH

hej alex, jag börjar känna ett vagt sug inifrån... ett sug på ägg...äggg mm... på en mjuk macka med smöör och kanske majonäääääs.....(för övrigt väldigt äckligt, men det funkar på ÄGG) majonääs.. .(äckligt ord dessutom..)



I morse väcktes jag av upp ur min djupa sömn
av en fruktansvärd dröm som flöt kvar i tankarna..
Dramat spelades upp om och om igen inom mig
medans jag kände vilken kallsvettig och skakig känsla jag befann mig i.
jag drömde om blod. om svek, och om att bli lämnad ENSAM!
Det var sorligt, och kändes så verkligt ...



Dagen D (domedagen) har anlänt och jag känner fortfarande sug efter att krossa glas.,....
mot din hjärna... helst.......
(känslan blir till och med starkare för varje dag som går.)
Jag blir NÄSTAN lite rädd för mig själv.
(men bara nästan.)


NU KOM ALEX OCH TILLÄT MIG ATT GÅ OCH ÄTA ÄGG I KÖKET.
PEACE (and a little bit of looooooooveee....)


the most radical thing to do, is to do what your heart tells you...
 TÄNK PÅ DET. DET SKA JAG TÄNKA PÅ. NU. UNDER TIDEN JAG ÄTER.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0