hej hej hej

frida har öppnat sin famn för mig, och just därför sitter jag nu här och äter salta pinnar  och snackar skit.
bredvid mig står en tallrik med några kladdiga riskorn sådär käckt utspridda .
Fridas hemlagade kassler /ananas/gegga gratäng var som gjuten för min magsäck och blandat med riset så kändes det nästan som om jag var i himlen. 
men sen så blev jag påminnd om anledningen till varför jag själv aldrig kokar ris.
ALLTID efter  man har käkat så är det ris överallt och vart man än sätter fötterna så blir sockarna kladdiga och så går det aldrig att få rent kastrullen heller. stackars frida, hon vet inte vad som väntar henne... hehehe

snart kommer hanna och innan dess måste jag hinna lösa mitt korsord så att jag kan stilla mina nerver och bara slappna av.

hej så länge .

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0