nu är det konstaterat. måndagar suger.

hopp.
dom säger ju det, att man kan vakna på fel sida.
och därmed går den kommande dagen ganska rejält åt helvete.
jag undrar hur exakt man ska tolka det där ordspråket..

, imorse vaknade jag med svettiga armar omkring mig,
lätta andetag, en bröstkorg som vandrade upp...och ner... uppp å ner...
len, mjuk hud. total spänning.
jag ville helst av allt ligga kvar där i evigheter. aldrig någonsin
resa mig , jobba, dammsuga å allt annat som jag nu ändå trotts allt har gjort.
Jag tänkte att om jag bara kunde få ett litet litet tecken . .kanske skulle det bli liiite lättare att välja vilken jävla väg man ska gå...

men samtidigt som den där underbara känslan av trygghet arbetar inom mig, så känner jag ett rus av självständighet.
eller rädsla av att vara ivägen?

plötsligt så var det inte alls roligt att ligga i sängen längre. påhopp och insikt. handling och hejdå.


SKA MAN sluta tänka .. som jag tänkte göra ...eller borde jag tänka lite extra mycket just nu ..för att få någon ordning på de satans färgerna ihjärnan.. ?
INTE FAN VET JAG.

i vilket fall som helst , så blir jag tokig. som kanske redan uppenbart


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0